Послуга перенесення номеру

Номер для перенесення або перевірки статусу

+380

Послуга перенесення номеру

Послуга із перенесення мобільного номеру (англ. Mobile Number Portability (MNP)) дозволяє абоненту перейти від іншого оператора в мережу «Інтертелеком» зі збереженням свого улюбленого номеру.

Перейти в мережу «Інтертелеком» вигідно і легко! Ви істотно заощадите на мобільному зв'язку, отримуючи низьку абонентську плату з великою кількістю хвилин для дзвінків на номери інших операторів.

Щоб перенести номер у мережу «Інтертелеком», необхідно:
  1. Вибрати стандарт підключення
    Компанія Інтертелеком надає послуги по технології GSM та протоколу SIP.

    Перехід на SIP:
    SIP телефонія – це віртуальна телефонія, яка дозволить приймати та здійснювати дзвінки, не маючи фізичного телефону, а отже, немає необхідності купувати обладнання. Достатньо мати доступ до інтернету та завантажити «віртуальний телефон», наприклад, програму «IT Phone».

    Перехід на стандарт GSM:
    Для перенесення номера в нашу мережу, будь ласка,заповніть форму заявки.
  2. Зареєструвати номер
    У разі перенесення номера незареєстрованим абонентам передплаченого зв'язку необхідно підтвердити право власності на абонентський номер. Для цього в заяві на перенесення номера вкажіть одноразовий пароль, який відправив чинний оператор на ваш номер.
    Після того, як ми отримаємо вашу заяву, наш менеджер зателефонує на номер, який ви вказали у заяві, щоб отримати підтвердження на перенесення номера.
  3. Оформити заявку на послугу перенесення номера
    • дистанційно, заповнивши форму на цій сторінці;
    • завітавши до нашого фірмового магазину
    • звернувшись в колл-центр по телефону 094 700 70 70
  4. Отримати підтвердження про можливість перенесення номеру
    При дотриманні всіх умов ви отримаєте смс із підтвердженням можливості перенесення номера в мережу «Інтертелеком» та запрошення до фірмового магазину.
  5. Отримати нову SIM-карту
    Для отримання нової SIM-картки завітайте до фірмового магазину «Інтертелеком».
  6. Раді вітати вас в родині Інтертелеком!

Вам може бути відмовлено в перенесенні номера, якщо:
  • номер в заявці анонімний, а у вашого оператора зареєстрований;
  • номер в заявці зареєстрований, а у вашого оператора анонімний;
  • номер зареєстрований на іншу особу;
  • в заявці на перенесення вказані неповні/недостовірні дані;
  • надання послуг було зупинено з підстав, передбачених законодавством (шахрайство та інше);
  • оператор, до якого хоче перейти абонент, не надає послуги зв'язку в населеному пункті абонента;
  • після останнього перенесення абонентського номера пройшло менше 30 днів;
  • в процесі перенесення номера, абонент одночасно подав заявку на переміщення цього ж номеру іншому оператору

Підключайте найвигідніший тарифний план лише за 99 грн на місяць! Цей тариф чудово підходить для повсякденного спілкування. Якщо вам не вистачає хвилин або МБ, ви можете обрати інший тарифний план, який відповідає вашим потребам. Ознайомитися з повним переліком тарифів можна тут.

Умови IT Всесвіт MNP
Вартість підключення, грн 0
Абонентська плата, грн/30 днів 99
Дзвінки в мережі Інтертелеком, на мобільні та фіксовані номери інших операторів по Україні, хв 750
Інтернет, МБ 7500
SMS, шт 50
Понадпакетні умови
Дзвінки в мережі Інтертелеком, хв безліміт
Дзвінки на мобільні та фіксовані номери інших операторів по Україні, грн/хв 0,5
Інтернет, грн/МБ 0,1
SMS на мережу ІТ, грн/шт 0,10
SMS на номери інших операторів по Україні, грн/шт 0,5
Стандартна тарификація
Дзвінки в мережі Інтертелеком, грн/хв 0,3
Дзвінки на мобільні та фіксовані номери інших операторів по Україні, грн/хв 0,5
Інтернет, грн/МБ 0,1
SMS на мережу ІТ та номери інших операторів по Україні, грн/шт 0,5

Перенесення вашого номеру в мережу Інтертелеком

Процес перенесення складається з наступних кроків (синім виділено поточний крок)

Переконайтесь, що номер зареєстрований на Ваше ім'я: в особовому кабінеті, у найближчому центрі обслуговування, або звернутись до Колл-центру Вашого поточного оператора. Після цього ви сміливо можете скористатися послугою переносу номеру. Для цього необхідно заповнити всі поля заявки - Прізвище Ім'я по Батькові/Назва організації, згідно з реєстрацією у Вашого поточного оператора (ПІБ має співпадати з документом що посвідчить Вашу особу) і ввести номер телефону для початку процессу перенесення, після чого заявка буде відправлена на перевірку даних Вашому оператору в найближчий робочий час системи.
Створена заявка відправлена вашому оператору для проведення звірки введених даних. За результатами перевірки вам буде надіслане підтвердження або відмова в перенесенні обранного вами номеру.
Після отримання SMS повідомлення, абонент повинен виконати онлайн підписання договору з додатковим підтвердженням персональних даних або звернутися до найближчого центру обслуговування для укладення договору та ідентифікациї власника. Залишається отримати нову неактивовану ruim-картку (аналог sim-карти у GSM операторів) та ввести дані ruim карти в формі перегляду статусу заявки, для варіанту уладення договору онлайн, або отримати її у найближчому центрі обслуговування. Після успішної перевірки та збереження даних ruim-карти (аналог sim-карти у GSM операторів) активація пройде у автоматичному режимі, після завершення процесу портації. Можливе скасування заявки, згідно до Порядку надання послуг із перенесення абонентських номерів з урахування робочого часу системи.
Якщо до заявки була прив'язана ruim-карта (аналог sim-карти у GSM операторів), то номер буде автоматично активовано.
Заявка на перенос номеру узгоджена і очікує визначенох дати портації, після чого буде виконане підключення номеру у мережі Інтертелеком та відключення номеру у мережі Вашого оператора, згідно "Порядку надання послуг із перенесення абонентських номерів".
Ваш номер успішно перенесений до оператора Інтертелеком. Якщо до заявки була прив'язана ruim-карта (аналог sim-карти у GSM операторів), то номер буде автоматично активовано.
З питань переміщення номеру звертайтесь за телефоном: 094 700 70 70