Підключити послугу Особистий кабінет

ІР-телефонія в новому форматі для бізнесу

Високошвидкісний та конфіденційний канал зв'язку з клієнтами та партнерами. Розвиток бізнесу, організація зручних переговорів, консультацій, обробка та зберігання даних, стимулювання зростання продажів, внутрішній контроль роботи співробітників та покращення бізнес-процесів.

Індивідуальний підхід та цілодобова підтримка бізнесу будь-якого масштабу. Багато можливостей IP-телефонії. Комунікація навіть без використання SIM-картки.

“Багато можливостей IP-телефонії. Комунікація навіть без використання SIM-карти”

SIP-номер
Сучасна цифрова телефонія

Підключення онлайн без прив’язки до SIM карти за допомогою інтернету. Багатоканальність, маршрутизація, переадресація дзвінків, режим голосового меню. SIP-номер забезпечує зв'язок з клієнтами з будь-якої точки світу.

  • Спілкування за допомогою звичайних голосових та відео дзвінків, проведення конференцій, цілковита конфіденційність підключення учасників.
  • Гарантія збереження клієнтської бази та інформації про дзвінки при зміні місцезнаходження компанії.
  • Використання номера в будь-якому додатку SIP телефонії за наявності інтернету.
  • Безкоштовний зв'язок між співробітниками, налаштування переадресації, підвищення ефективності комунікації з клієнтами.
  • Контроль якості роботи співробітників за рахунок фіксації розмов в особистому кабінеті клієнта.
  • Зручний інтерфейс та голосове меню.
  • Цілодобова технічна підтримка, закріплення за конкретним менеджером для зручності комунікації.
  • На один номер підключається декілька ліній для з’єднання з операторами.

Тарифні плани для підключення міської нумерації

Тарифний план SIP 49 SIP 149 SIP 599 SIP 999 SIP 2 499
Абонентська плата, грн/місяць 49 149 599 999 2 499
Хвилини на місцеві міські номери 1 000 3 000 5 000 7 000 10 000
Хвилини на інші напрямки по Україні 50 200 1 800 3 500 10 000
Дзвінки на інші напрямки по Україні, грн/хв. 0,65 0,55 0,45 0,45 0,40
  • Дзвінки на місцеві міські номери – 0,054 грн/хв.
  • Хвилини у мережі – безліміт

Тарифні плани для підключення мобільної нумерації:

Тарифний план SIP 49
(моб)
SIP 149
(моб)
SIP 599
(моб)
SIP 999
(моб)
SIP 2 499
(моб)
Абонентська плата, грн/місяць 49 149 599 999 2 499
Пакетні хвилини на інші напрямки по Україні 50 200 1 400 2 500 7 000
Дзвінки на інші напрямки по Україні, грн/хв. 0,50 0,50 0,50 0,45 0,40
  • Вартість підключення - 75 грн.
  • Хвилини у мережі – безліміт

Послуга «Багатоканальність»

Кількість ліній Вартість послуги для міської нумерації, грн/міс Вартість послуги для мобільної нумерації, грн/міс
до 3 ліній 25,00 30,00
до 5 ліній 40,00 45,00
до 10 ліній 50,00 55,00
до 15 ліній 60 65
до 20 ліній 70,00 80,00
до 40 ліній 120,00 135,00
до 60 ліній 150,00 165,00
до 100 ліній 200,00 220,00
  • Вартість активації послуги - 99 грн.
Згорнути

Віртуальна АТС
Розумна віртуальна телефонія для вашого бізнесу

Комплексне рішення для організації телефонії від 99 грн на місяць.
Базовий набір функцій, який підвищить ефективність роботи малого та середньому бізнесу.

  • Об’єднання контактів в єдину мережу, що полегшує роботу компанії та спрощує комунікацію з клієнтами.
  • Збереження історії роботи з клієнтами, запис розмов та пропущених дзвінків.
  • Автоматизація робочих процесів.
  • Збільшення продажів за рахунок підвищення якості роботи з клієнтами, контроль працівників.
  • Багатоканальність – клієнти ніколи не будуть чекати.
  • Переадресація на групу вільних співробітників підвищить ефективність роботи фірми та швидкість відповіді на дзвінок.
  • Відсутність зайвих витрат. У віртуальній АТС сконцентровано невеликий пакет основних послуг, які дійсно знадобляться в роботі та будуть корисними.
Тарифний план ВАТС «Lite» ВАТС «Start» ВАТС «Standart» ВАТС «Professional»
Абонентська плата, грн/міс 99 350 700 900
Кількість номерів в пакеті 1 номер до 2 номерів до 6 номерів до 12 номерів
Кількість внутрішніх ліній в пакеті до 2 ліній до 5 ліній до 10 ліній до 5 ліній
Пакетні хвилини, місто, хв/міс 0 500 800 1200
Пакетні хвилини, мобільні та по Україні хв/міс 0 500 800 1200
Абонплата за додатковий номер понад пакет, грн/міс 60 50 25 25
Абонплата за додаткового співробітника/внутрішню лінію понад пакет, грн/міс 18 20 25 125
  • Прямий міський номер – входить в пакет послуг «Start», «Standart», «Professional»
  • Налаштування ВАТС на номері/лінії - 100 грн.
  • Активація багатоканальності - 100 грн.
Згорнути

FMС
Фіксований та мобільний зв'язок – у вашому смартфоні

Організовуйте віддалену роботи працівників без додаткових витрат.
Звичайна SIM-картка в телефоні тепер з усіма функціями IP-телефонії. Стабільний зв'язок у будь-якій точці України.

  • Запис розмов – як додаткова стимуляція ваших менеджерів до ефективного та коректного спілкування з клієнтами;
  • Деталізація витрат на зв'язок. Вся інформація про дзвінки в особистому кабінеті. Усі процеси легко відстежуються, ведеться облік витрат.
  • Корпоративне спілкування всередині мережі – безкоштовне. 24/7.
  • Віддалена робота. Співробітники можуть ефективно працювати із дому. Немає прив'язки до розташування. Все, що потрібне для роботи – смартфон.
Послуга Вартість підключення Щомісячний платіж Кількість вхід/вихід хвилин по Україні
FMC GSM 1500 100 грн 100 грн/міс 1500
FMC GSM 4500 150 грн 150 грн/міс 4500
FMC CDMA 50 грн 50 грн/міс згідно з умовами тарифного плану Інтертелеком (тільки для абонентів Одеської області)
Згорнути

Номер 0 800
Доступне та розумне рішення для розвитку бізнесу

Налаштуйте безкоштовну телефонну лінію для клієнтів та підвищуйте рівень довіри.
Унікальна можливість обрати комбінацію цифр, які зручно запам’ятовуються та привертають увагу. Підвищуйте кількість звернень та формуйте позитивний імідж.

  • Номер безкоштовний для дзвінків з будь-яких мобільних операторів та номерів.
  • Клієнт може зателефонувати навіть при негативному балансі на рахунку.
  • Багатоканальний вузол - одночасний прийом десятків дзвінків та переадресація на вільних операторів. Додзвониться 100% клієнтів.
  • Єдиний канал - приймайте дзвінки з усіх куточків країни.
  • Можливість самостійно підібрати комбінацію цифр номеру.
  • Турбота про клієнтів та зацікавленість у співпраці.
  • Привертає увагу та мотивує до здійснення дзвінка.
  • Працює без підключення додаткового обладнання.
Тарифний план Бізнес 0800
Вартість підключення 199
Абонентська плата, грн/міс 75
Вхідні дзвінки, грн/хв 0,46
Активація послуги «SIP телефонія» 0
Активація послуги «SIP-багатоканальність» 99
Кількість ліній до 3 до 5 до 10 до 15 до 20 до 40 до 60 до 100
Абонентська плата, грн/міс 25 40 50 60 70 120 150 200
Згорнути

Двофакторна аутентифікація
Надійний та сучасний метод верифікації користувача

Підвищений рівень безпеки при авторизації. Приємна ціна, висока якість та швидкість послуги. Універсальність налаштування параметрів під вимоги клієнта.

  • Захист програм та онлайн-послуг від зловмисних атак та шахрайства.
  • Підвищення довіри та лояльності клієнтів до Вашого бренду.
  • Миттєва та 100% доставка дзвінка, та верифікація лише справжніх користувачів.
  • Двофакторна аутентифікація дешевше SMS у 5 разів.
  • Дзвінок надходить протягом 10 секунд після запиту.
  • Дзвінки надходять абонентам по всьому світу незалежно від оператора.
  • Можливість налаштування інтервалу та часу життя послуги.

Аутентифікація

Ціна авторизації по Україні, грн/хв Кількість авторизацій на місяць, тис.
0,13 до 500
0,12 500 - 600
0,11 700 - 800
0,10 800 - 900
0,09 понад 900

Голосова аутентифікація

Дзвінки на фіксовані мобільні номери по Україні, грн/хв Кількість авторизацій на місяць, тис.
0,60 до 500
0,50 500 - 600
0,40 700 - 800
0,30 800 - 900
0,25 понад 900
Згорнути

Call Center
Комплексні рішення для організації зв'язку

Забезпечення Вашому бізнесу високоякісних результатів. Обробка вхідних та вихідних дзвінків. Комунікація із клієнтами 24/7. Маркетингові дослідження та реклама. Індивідуальний вибір тарифного плану.

  • Ефективний бізнес-інструмент для підвищення рівня продажів.
  • Віртуальний офіс: прийом та аналіз вхідних дзвінків.
  • Сall-центр забезпечує технічну підтримку та консультації для клієнтів.
  • Багатоканальний корпоративний зв'язок: завжди вільна лінія, а також можливість прийому кількох дзвінків одночасно.
  • Опитування, анкетування та обдзвони клієнтів.
  • Оповіщення покупців про новинки продажів, акції, знижки та бонусні програми.
  • Знижки для великих кол-центрів – солідний набір хвилин за мінімальну ціну.
  • Оптимальне рішення для малого та середнього бізнесу – зниження тарифів на послуги Сall-центру за рахунок зменшення кількості хвилин на розмови.

Тарифні плани «Call Center» для міської та районної нумерації:

Тарифний план Пакет «Call Center Demo (міський) – 0 грн/міс Пакет Call Center M (міський)» - 5 грн/міс Пакет «Call Center L (міський)» - 5 грн/міс
Послуга "Багатоканальність" до 1 ліній – 0 грн до 3 ліній – 0 грн до 5 ліній – 0 грн
Кіль-ть хвилин у мережі Інтертелеком 500 Безліміт
Кіль-ть хвилин на місцеві міські номери не передбачені у пакеті 5 500 30 000
Кіль-ть хвилин на фіксовані та мобільні номери ін. операторів України не передбачені у пакеті 200 400
Вартість дзвінків у мережі Інтертелеком, грн/хв 0,15
Вартість дзвінків на місцеві міські, грн/хв 0,25 0,2 0,15
Вартість дзвінків на фіксовані та мобільні номери ін. операторів України, грн/хв 0,4 0,35 0,3
Вартість SMS у мережі - 0,05 грн/шт
Вартість SMS по Україні - 0,5 грн/шт

Тарифні плани Call Center для мобільної нумерації:

Тарифний план Пакет «Call Center Demo (094)» - 0 грн/міс Пакет Call Center M (094)» - 175 грн/міс Пакет «Call Center L (094)» - 950 грн/міс
Вартість підключення 0 грн
Послуга "Багатоканальність" до 1 ліній – 0 грн до 3 ліній – 0 грн до 5 ліній – 0 грн
Кількість хвилин у мережі Інтертелеком 500 Безліміт
Кіль-ть хвилин на фіксовані та мобільні номери ін.операторів України не передбачені у пакеті 1350 7550
Вартість дзвінків у мережі Інтертелеком, грн/хв 0,15
Вартість дзвінків на фіксовані та мобільні номери ін.операторів України, грн/хв 0,4 0,35 0,3
Вартість SMS у мережі - 0,05 грн/шт
Вартість SMS по Україні - 0,5 грн/шт

Тарифні плани Call Center для нумерації 0 800:

Тарифний план Пакет «Call Center S (0 800)» - 0 грн/міс Пакет Call Center M (0 800)» - 175 грн/міс Пакет «Call Center L (0 800)» - 950 грн/міс
Вартість підключення 0 грн
Послуга "Багатоканальність" до 1 ліній – 0 грн до 3 ліній – 0 грн до 5 ліній – 0 грн
Кіль-ть вхідних хвилин 50 1350 7550
Вартість вхідних дзвінків, грн/хв 0,4 0,35 0,3
Згорнути

IT Phone

Бізнес у смартфоні за допомогою мобільного додатку. Зручне використання, багатофункціональність та універсальність. Безкоштовні дзвінки та відео між користувачами додатка, внутрішні чати, обмін інформацією та файлами. Ви зможете дзвонити та приймати дзвінки будь-яких операторів зв’язку. Завантажте додаток та насолоджуйтеся.

Відгуки

Підключення послуг

+380

Номер 0 800

  • Номер безкоштовний для дзвінків з будь-яких мобільних операторів та номерів.
  • Клієнт може зателефонувати навіть при негативному балансі на рахунку.
  • Багатоканальний вузол - одночасний прийом десятків дзвінків та переадресація на вільних операторів. Додзвониться 100% клієнтів.
  • Єдиний канал - приймайте дзвінки з усіх куточків країни.
  • Можливість самостійно підібрати комбінацію цифр номеру.
  • Турбота про клієнтів та зацікавленість у співпраці.
  • Привертає увагу та мотивує до здійснення дзвінка.
  • Працює без підключення додаткового обладнання.

Віртуальна АТС

  • Об’єднання контактів в єдину мережу, що полегшує роботу компанії та спрощує комунікацію з клієнтами.
  • Збереження історії роботи з клієнтами, запис розмов та пропущених дзвінків.
  • Автоматизація робочих процесів.
  • Збільшення продажів за рахунок підвищення якості роботи з клієнтами, контроль працівників.
  • Багатоканальність – клієнти ніколи не будуть чекати.
  • Переадресація на групу вільних співробітників підвищить ефективність роботи фірми та швидкість відповіді на дзвінок.
  • Відсутність зайвих витрат. В віртуальній АТС сконцентровано невеликий пакет основних послуг, які дійсно знадобляться в роботі та будуть корисними.

FMC

  • Запис розмов - як додаткова стимуляція ваших менеджерів до ефективного і коректного спілкування з клієнтами.
  • Деталізація витрат на зв'язок. Вся інформація про дзвінки в особистому кабінеті. Всі процеси легко відслідковуються, ведеться облік витрат.
  • Корпоративне спілкування всередині мережі - безкоштовно. 24/7.
  • Віддалена робота. Співробітники можуть ефективно працювати з дому. Немає прив'язки до розташування. Все, що потрібно для роботи - смартфон.

SIP – номер

  • Спілкування за допомогою звичайних голосових та відео дзвінків, проведення конференцій, цілковита конфіденційність підключення учасників.
  • Гарантія збереження клієнтської бази та інформації про дзвінки при зміні місцезнаходження компанії.
  • Використання номера в будь-якому додатку SIP телефонії за наявності інтернету.
  • Безкоштовний зв'язок між співробітниками, налаштування переадресації, підвищення ефективності комунікації з клієнтами.
  • Контроль якості роботи співробітників за рахунок фіксації розмов в особистому кабінеті клієнта.
  • Зручний інтерфейс та голосове меню.
  • Цілодобова технічна підтримка, закріплення за конкретним менеджером для зручності комунікації.
  • На один номер підключається декілька ліній для з’єднання з операторами.

Call Center

  • Ефективний бізнес-інструмент для підвищення рівня продажів.
  • Віртуальний офіс: прийом та аналіз вхідних дзвінків.
  • Сall-центр забезпечує технічну підтримку та консультації для клієнтів.
  • Багатоканальний корпоративний зв'язок: завжди вільна лінія, а також можливість прийому кількох дзвінків одночасно.
  • Опитування, анкетування та обдзвони клієнтів.
  • Оповіщення покупців про новинки продажів, акції, знижки та бонусні програми.
  • Знижки для великих кол-центрів – солідний набір хвилин за мінімальну ціну.
  • Оптимальне рішення для малого та середнього бізнесу – зниження тарифів на послуги Сall-центру за рахунок зменшення кількості хвилин на розмови.

Двофакторна аутентифікація

  • Захист програм та онлайн-послуг від зловмисних атак та шахрайства.
  • Підвищення довіри та лояльності клієнтів до Вашого бренду.
  • Миттєва та 100% доставка дзвінка, та верифікація лише справжніх користувачів.
  • Двофакторна аутентифікація дешевше SMS у 5 разів.
  • Дзвінок надходить протягом 10 секунд після запиту.
  • Дзвінки надходять абонентам по всьому світу незалежно від оператора.
  • Можливість налаштування інтервалу та часу життя послуги.